Thursday, May 28, 2015

Cool Kid

Sayang awak jangan cool sangat boleh tak?

Serius aku rasa dia ni cool sangat suka tak nak tunjuk apa yang dia rasa, suka simpan sendiri, sampai aku rasa kadang macam dia tak kisah sangat dah pasal aku. Lepastu bermulalah episod cakap bukan-bukan. Aku sebenarnya takut juga kalau-kalau nanti-nanti dia dah tak tahan lagi dengan perangai aku. Aku ni pun macam jenis yang suka lelaki show off dia punya love affection je. Dia tunjuk bila dekat je. Maksud aku bila jumpa tu aku tahulah dia memang sayang aku. Tapi bila dah start jauh balik macam ni lambat reply sikit, tak call sikit, busy sikit aku dah cakap bukan-bukan. Kalau dia yang mengarut tahu pula nak marah. Mende tah. Bila nak dekat niiiiiiiiiiiiiiii? Asyik jauh je. Asyik kena tanggung rindu je. Tak sangguplah nak macam ni. Cukuplah 4 tahun lebih je long distance relationship. Tsk tsk. Kalaulah parents kitorang kasi kawin masa study. Kalaulah.

Eiiiiiiiiiiiiiiii boleh tak fokus kepada study tu dulu. Takyah nak meroyan cakap bebukan apa semua. Kawin ni bukan cinta je semata. Banyak lagi benda lain. Lepastu takyah nak cakap bebukan sangat. Nak sangat ke benda yang bukan-bukan tu jadi? Tahu nanti hilang separuh dari diri sendiri. Mana lagi nak cari orang macamtu. Mungkin ramai lelaki kat luar sana jenis yang suka show off love affection tapi adakah semua lelaki tu boleh tahan true colors kau plus depa nak hang ke? Kah!