Monday, May 11, 2015

Now Playing

Heart like yours- Willamette Stone

Aku taktahulah aku tengah stress esok ada case discussion lepastu aku tak habis baca lagi Pott's disease ataupun sebab aku tak siap lagi lab investigation cerebral ischemia ataupun sebab next week mini test ataupun sebab lagi 75 hari lagi nak ke pro ataupun hmm eiii taktahulah yang penting sekarang asyik ada rasa tak kena itu ini je. Nak kata pms baru je itu hari. Rasa menyampah dengan diri sendiri macam nak ketuk kepala ke dinding bagi genius sikit kalau boleh blergh. Lepastu balik-balik orang yang sama jadi mangsa. Benda tah konon and then I decided to change. Blah. Not long after that I'm back to who I used to be before. Panas baran. Cepat naik angin. Lepastu tetiba rasa bersalah lepastu sedih sendiri. Ke sebenarnya aku ni ada neurological disorder? Hmmmmm