Friday, March 11, 2016

Fatty Bambam

#1
"Makkkkkk, baju banyak dah takmuatlah, makin mengecil dan menyendat, sedihlah mak"
"Tulah baju banyak beli saiz S" 

#2
"Sayangggg, kite dah gemuk banyak baju dah tak muat pastu berat dah naik jadi 52kg"
"Tulah cakap orang gemuk lagi padan muka"

#3
"Weiii aku dah gemuk baju masa first year banyak dah tak muat"
"Kau nak kurus macam mana lagi okaylah ni"


Instead of giving me encouragement to get in shape macam dulu-dulu semorang bertindak untuk malas nak layan. Hmm k sobs. Okay takpe I'll make sure before my friend's wedding next month I'll get back my previous body weight of 48kg. Seminggu sekilo takkan tak boleh kan? Positive sikit. Instead of beli baju baru yang lebih besar baik aku turunkan berat badan untuk pakai balik baju-baju yang dah mengetat tu. Satu sebab membazir. Duanya kalau aku beli baju baru yang lebih besar dia akan buat aku leka okay aku tak gemuk lagi so I can eat whatever I want sampailah baju tu mengetat which mungkin masatu macam tong drum dah kot? 



So, I am temporarily you fatty bambam.
Lepasni you can no longer call me that.

Nanti-nanti.
:)