Thursday, July 23, 2015

1st professional exam in less than 24h

Hari yang ditakuti makin mendekat, esok. Cuak doh. Siapa tak cuak kalau banyak lagi tak habis cover ni. Oh Tuhan selamatkanlah hambamu ini. Lepas esok dah okay sikit. Yang buat cuak ni essay dengan short notes ah. Entah soalan apa agaknya yang nak ditanya. Sekali keluar yang aku tak cover lagi kang alamat menggorenglah aku esok. Kalau ingat sikit-sikit bahan tu takpe ni kalau ingredientsnya bercampur aduk dengan resepi lain tak ke hangus masakan aku esok. Sobs. Oh Tuhan selamatkan hambamu ini.


Aku kira tadi at least kalau average marks 6 blocks terbaik ni 50, pastu Dr dengan baik hatinya bagi 4% markah seminar, kena dapatkan 191/400 lagi untuk lulus cukup makan 50%. Mudah-mudahan semorang pass. Mudah-mudahan. Macam legalah sikit hati okay lagi 191 je nak kena cari. Nak sedapkan hati sendiri. Boleh boleh boleh. Ni exam yang ke 17 sepanjang 2 tahun. Takyah nak cuak sangatlah. Macam tak biasa masuk exam hall tak habis cover. Tapiiiiiiiiiii ni pro exam bukan eob. Oh Tuhan selamatkanlah hambamu ini.


Dah aku nak sambung revision aku yang tergendala.
Moga Tuhan permudahkan esok dan hari-hari mendatang.


Nanti-nanti.