Saturday, July 4, 2015

Betrayal

Sejak akhir-akhir ni banyak pula cerita lelaki curang. Boleh kata dekat setiap social networking penuh cerita pasal hal-hal yang berkaitan dengan lelaki curang ni buat aku jadi takut satu, yang keduanya buat aku terfikir perempuan ni takde curang ke asyik cerita pasal lelaki je?


Ah confirm ada perempuan curang. Cumanya takde nak public sangat kot. Biasa lelaki ni senyap je takde nak cerita gebang-gebang kat public bini aku buat tahi dengan aku. Perempuan je rajin nak type pepanjang canang cerita dekat satu dunia.


Ah tapi kita takde dalam kasut depa kan. Entah muat entah tidak kaki kita nak sarung kasut depa. Gedabak sangat tak muat, kecil sangat pun tak muat. Nak marahkan si perampas je tak boleh juga. Kita manalah tahu cerita sebenarnya macam mana. Tak selamanya si perampas je yang salah. Yang melayannya pun sama. Haih.


Aku terfikir apalah yang lelaki ni nak sebenarnya. Bini tak cantik sibuk cari yang lain, dah dapat bini yang cantik pun nak juga tu cari perempuan lain. Apa lagi entah yang tak cukup? Kalau bini dia jenis yang melawan tak dengar kata ke malas ke bolehlah terima dia cari yang lain, ni kalau dah sebaik-baik kejadian tu Tuhan beri dekat dia nak juga curang ni, ha pesen ni aku tak berkenan dan langsung tak faham. Apa yang dia nak sebenarnya?


Lagi aku tak faham jenis yang tak reti bersyukur dah dapat orang yang sama-sama dengan dia thru ups and downs, buat semuanya untuk dia tak memasal nak cari orang baru. Mende tah. Serius tak boleh terima lelaki yang tinggalkan bini dia sebab bini dia gemuk lepas lahirkan anak. Lepas lahirkan anak sana sini longgar pastu kedutlah apa cari yang lagi ketat dan montok. Dah tu investlah untuk bini kau hantar p tempat pelangsingan badan ke ini tidak. Kedekut. Anak yang dia lahirkan tu anak engkau juga. Bukannya reti nak hargai.


Tak payah bising bini tak cantik kalau engkau sendiri kedekut nak keluarkan duit untuk dia. Hek eleh sangat. Ingat perempuan cantik kat luar sana yang kau tergilakan tu maintenance dia tak tinggi? Heh.


Ah lelaki perempuan kalau dah curang sama je.


Yang tak boleh blahnya sailang orang punya takpe, orang sailang dia punya kemain melenting. What you give you get backlah mangkuk. Takpayah nak sedih sangatlah orang rampas engkau punya kalau kau pun sebelum ni rampas orang punya.


Pergi mampus.